Салата с извара

на

В магазините се предлагат много и различни видове готови салати. Днес ви предлагам една идея за домашно приготвена салата с извара. Пие много ракийка и не отнема много време за приготвяне 🙂 

 

Салата с извара и яйца 

Продукти:

  • 500 г извара
  • 1 кофичка майонеза
  • 2-3 с л заквасена сметана (кисело мляко)
  • 5 твърдо сварени яйца
  • 6-7 кисели краставички
  • 3-4 скилидки чесън
  • сол и черен пипер
  • копър 

 

Приготвяне:

Краставичките нарежете на малки парченца.

Яйцата настържете или нарежете на кубчета.

Изварата смесете със сметаната (кисело мляко) и майонезата. Добавете яйцата и краставичките и пресованите склилидки чесън. Подправете със сол и черен пипер. Разбъркайте добре.

 

Сервирайте салата като я оформите на топки (с лъжица за сладолед) и ги поръсете със ситно нарязан копър.

Наздраве !  

Други рецепти за салати:

10 коментара Добавяне

  1. traiana каза:

    Тази салатка е от любимите ми:) Твоята изглежда супер!

  2. Gaby каза:

    Вики, много ми хареса салатката! Не съм я приготвяла с извара, но следващият път ще опитам така 🙂 Хубава нова седмица!

  3. Vicky каза:

    Благодаря момичета, нищо осoбено като продукти, но вкусът й ми допада.
    Габи не съм фен на изварта но тук е добра комбинацията 🙂
    Успешна седмица !

  4. Еликсир каза:

    Вики,още едно твое предложение,което ще направя!Харесва ми много,а снимките са пак страхотни,мила!

    Прегръдки от мен!

  5. Анонимен каза:

    Чудесен материал за подобни пенсионерски икономични рецепти. Въпреки възрастта си обичам да чета блогове и още не съм се уморил от това. Продължавайте да творите в същия дух!

  6. Lety каза:

    Вики, много харесвам такъв тип салати, особено за зимния сезон.
    Твоя вариант е чудесен и изглежда много примамливо! Ще се пробва задължително 🙂
    Поздрави и хубав край на седмицата!

  7. Vicky каза:

    Благодаря момичета 🙂

  8. Живка каза:

    Ех,че красива салатка,а несъмнено и вкусна.Дойде сезона на киселите краставички и отворихме бурканите.Вики,благодаря за предложението,със сигурност ще се възползвам.
    Приятен ден!

  9. Еликсир каза:

    Вики,направих салатката под формата на дип,много е вкусно,благодаря за рецептата!
    Не сложих варени яйца заради госпожицата у нас,но аз лично и с тях много бих я харесала!
    И честит имен ден,мила!

  10. Vicky каза:

    Живка добре дошла в блога 🙂 Благодаря

    Роси, ти си сътворила чудесна нова рецепта
    Благодаря за доверието и че сподели тук мнението си

Вашият коментар