Кокоски / Coconut Macaroons

на

Кокоски

Продукти:

  • 250 г  кокосови стърготини
  • 200 г захар
  • 3 малки яйца
  • 1 ванилия

 

Приготвяне:

Продуктите се смесват в купа и се разбъркват с вилица. Не е необходимо да се  използва миксер.

Оформят топчета с лъжица за сладолед или с навлажнени ръце. Слагат се в тава на която предварително сме поставили хартия за печене.

Пекат се на вентилатор в загрята на 180С фурна за около 10-12 мин.
 
Можете да ги приготвите и в шоко вариант 🙂  като ги залеете с разтопен шоколад 
 
източник: Роси 
 
Други рецепти с кокос:

6 коментара Добавяне

  1. Gaby каза:

    Изкуших се от тези малки кокосови лакомства 🙂 Признавам си, че вече ги направих! Благодаря за рецептата и хубав ден!

  2. Vicky каза:

    Здравей Габи,
    Чудесни са нали 🙂

  3. Moni каза:

    Вики, чудесни са тези кокоски, такива едни златни са станали.:-)))
    Много ги обичам, а твоите са прекрасни!
    Хубава вечер и лека и усмихната нова седмица!
    Поздрави!

  4. Еликсир каза:

    Вики,страхотни са кокоските!Отдавна се каня и аз да ги пробвам,ама…..кое по-напред да приготви човек с толкова изкусни кулинари около мен!

    Хубава вечер,скъпа!

  5. Vicky каза:

    И аз така като разглеждат вашите кулинарни блогове откривам толкова вкусотии …
    Но вече не се чудя какво да сготвя 🙂
    Мони много си мила благодаря
    Слънчева и успешна седмица 🙂

  6. Гуинет каза:

    Голям фен съм на всичко кокосово и непременно ще опитам вкусната ти рецепта, Вики! Намини при мен – има нещо за теб! Поздрави и хубава вечер!

Вашият коментар