Пълнени тиквички

Не съм ви забравила скъпи виртуални приятели :) Продължавам да работя много, но все по-натрапчива става идеята за нова почивка, защото вече забравих малката, която си позволих през  юни. Покрай работата, ежедневните задачи и пътуванията, които ми се налага да понасям, заради малкото ми момче (реших че е по-добре да прекара лятото на въздух) не готвя много. Е, не съм ги оставила да гладуват🙂  В сезона изобилстващ от пресни плодове и зеленчуци похапваме много салати, леки супи и бързи манджи🙂 В градината всяка година отглеждаме едни и същи зеленчуци домати, чушки, краставици, патладжани и тиквички. Вкусът им е много различен от купените, това е една от причините да  продължаваме да го правим. Последните  много обичам да приготвям, защото всички много ги харесваме. Печени с много кисело мляко и зелени подправки или пък изпържени с  много яйца и копър🙂 Вчера бъше ден на тиквичките, набрах  много и  се наложи да ги употребя.  Хапнахме си супа и  пълнени с гъби, а десерта и той беше с тиквички :) един вкусен шоколадов кейк, който бях харесла преди време, но за него няма да разказвам сега. Ще споделя с вас рецептата за пълнените тиквички

 

Пълнени тиквички

Продукти:

  • 3 средно големи тиквички
  • 200 – 250 г гъби
  • 2-3 стръка пресен лук
  • 1/2 връзка магданоз
  • 1/2 връзка копър
  • 2 големи яйца
  • сол и черен пипер на вкус

Приготвяне:

Разполовете тиквичките и ги издълбайте. Пуснете ги в подсолена вряща вода за около минута. Отцедете добре като ги поставите обърнати с издълбаната страна надолу.

Пригответе плънката като задушите в малко олио или масло нарязаният предварително лук (използвах замразен) издълбаната вътрешност на  тиквичките  и гъбите. Подправете на вкус с черен пипер и сол. Махнете от огъня и добавете нарязаните зелени подправки. Добавете разбитите яйца и разбъркайте.

Разпределете плънката в  тиквичките. Запечете ги в умерена фурна до готовност. По желание, 10 минути преди да ги извадите поръсете с настърган кашкавал и оставете да се разтопи.

Други рецепти с тиквички:

5 thoughts on “Пълнени тиквички

  1. Вики, много хубави са ти станали тиквичките, чудесни!
    Поздрави и прохладна неделна вечер!

  2. Вики, прекрасна рецепта за един от любимите ми зеленчуци.:-))) Обичам и рецептите, и снимките ти.
    Сърдечни поздрави и уютна неделна вечер!
    Поздрави!

  3. Вики,веднага се нареждам край масата и аз,заради тези много изкушаващи тиквички!С гъбките чудна идея,допада ми!

    Време е за почивка,и аз така казвам!

    Поздрави и до скоро!

  4. Аелис много благодаря

    Мони нещо никак ме няма със снимките в последно време и се ядосвам

    Еликсирче🙂 без почивка човек зацикля това е истина

Вашият коментар

