Sorry Seems To Be The Hardest Word

на

Днес се събудих в ужасно насторение. Чувставам се зле 😦  Дали защото вали или защото вчера се държах ужасно с човека който е до мен, подкрепя ме за всичко и ме обича безрезервно …

Реших да се опитам да се извиня и да му кажа колко е важен за мен и че съжалявам макар да не му го показвам както той на мен. Срамувам се от постъпките си. В последно време съм доста сприхава и трудно дори аз се понасям в такива моменти … 

Приготвих кафето и закуската и съм в очакване да се събуди и да ми прости

Запечени палачинки с череши

Продукти:

  • 10 палачинки
  • 600-700 г череши почистени от костилките
  • 1 ч л канела
  • пудра захар
  • 5-6 бр смлени обикновени бисквити
  • 500 мл прясно мляко
  • 4 големи яйца

Приготвяне:

Черешите смесете с пудра захар (според вкуса), канелата и смлените бисквити. Напълнете палачинките и ги загънете на рула.

Поставете в подходяща тавичка. Яйцата разбийте с 2-3 с л пудра захар и добавете млякото. Залейте палачинките и запечете в умерено силна фурна. Внимавайте да не изгорят палачинките, защото ще станат твърди и неприятни за ядене. Поднесете ги изстинали, поръсени с пудра захар.

6 коментара Добавяне

  1. Eoc каза:

    Вики, успех! Всички грешим.
    Много вкусни палачинки. Хубав ден от мен!

  2. Vicky каза:

    Еос 🙂
    Хубав ден макар и дъждовен

  3. Dani каза:

    Вики, със всички е така, за съжаление!
    Но, когато го осъзнаваме е друго 🙂
    Предложението ти е много вкусно
    и се надявам, че се е харесало!

  4. Vicky каза:

    За мое удоволствие, харесаха палачинките
    Но аз все още не мога да се отърва от чувството за вина
    😦

  5. Diana каза:

    Вики,
    чудесни палачинки и се радвам, че поне в тази част си доволна.
    А за другото –
    не се измъчвай, всички грешим, но после идва усмивка.
    Прегръщам те,
    чудесни са и кокоските, и невероятните снимки.

  6. Еликсир каза:

    Ах,че вкусно изглеждат!Страхотна закуска,Вики,няма начин да не приемат извиненията ти!

    Поздрави и повече ведро настроение през новата седмица!

Вашият коментар