Капрезе с карамелизирани праскови / Caramelized Peach Caprese

на

Много ми е криво 😦 Обидена съм от постъпките на „приятели“. Но пък съм и благодарна, че ги ВижДам, такива каквито са в действителност.  Макар да не искам да вярвам, че е възможно. Оказа се че около мен има много злобни и завистливи хора. Отказвам обаче да контактувам повече с такива хора. Полза няма ! Кога добротата стана равна на глупостта ? Нужно ли е да се гаврят с добротата ти ? Няма да пиша повече, защото ще прочете крайно негативен и неприятен пост. Утешавам се с любими неща и хора. И с нова (вече любима 🙂 ) салата.

caramelized-peach-caprese

Харесах си я тук 🙂

Капрезе с карамелизирани праскови

Продукти за 2 порции:

4 праскови

250 г моцарела

1 с л захар

40-50 г масло

 свежи листа босилек

сол, черен пипер и балсамов оцет

Приготвяне:

Изберете узрели и твърди праскови.Измийте и ги подсушете. Разполовете ги с остър нож и отстранете костилките. Нарежете на филии.

Разтопете маслото в подходящ по-голям тиган. Сложете прасковите и ги поръсете със захарта. Оставете за няколко минути да се карамелизират и добият лек златист цвят. Направете го на умерен котлон, не е необходимо да ги готвите дълго време за да не омекнат много. Хубаво е да останат по-твърдички.

Аранжирайте салатата като редувате моцарела с праскови. Не е необходимо да чакате да изстинат. От топлината моцарелата ще започне да се топи. Подправете със сол и черен пипиер на вкус. Полейте с маслото, в което сте задушили прасковите. Накрая поръсете с босилек и й се насладете 🙂

 

9 коментара Добавяне

  1. Радвах й се на тази хрумка още във форума на бг-мама. Не се ядосвай, винаги ще има такива „доброжелатели“. Пък и такава слънчева порция си си поднесла, чудна е! 🙂

  2. Dani каза:

    Вики, чудесна салата!
    И не обръщай внимание на тези неща!
    Животът ги поднася винаги 😦
    Хубав уикенд!

  3. Роси каза:

    Вики,изключително интригуващо и ново за мен като идея капрезе!Много колоритно!Непременно ще опитам,щом става дума за моцарела-топ-любима ми е.
    Пожелавам ти хубаво неделно настроение!

  4. Diana каза:

    Колорит, вкус и аромат – класика, представена впечатляващо, Вики!
    Комплименти за теб и хубаво лято!
    /предполагам, че и проблемът вече е игнориран/

  5. Тики каза:

    Ау! Страшно оригинална салатка! В моята чиния ще е без добавената захар и оцет, де. Ама идеята е страхотна! 🙂
    Пък за кривите хора… нямат място в живота ти. Само смучат положителната енергия, което не трябва да допускаш.
    Усмивка от мен 🙂

  6. traqna каза:

    Не се ядосвай:) Няма смисъл! Предложението е много свежо и ароматно!

  7. Candy каза:

    О, мила, хич не обръщай внимание на такива неща, въпреки, че идеята ти за утешаване много ми допадна:))) страхотен вариант на тази салата и определено силно събуди любопитството ми! Прегръдки от мен и прекрасни почивни дни!

  8. Dani Dineva каза:

    И аз изпаднах в подобна ситуация през изминалата събота. Просто ума ми не го проумява как може да има толкова различни от мен хора – завистливи и злобни. Не бях се срещала с подобен род личности, които за първи път те виждат, подаваш им ръка да се запознаеш и се нахвърлят с думите „спечелихте си враг за цял живот“. Бях потресена! Но лошото отминава, остава обаче горчивината под езика за жалост.
    Дано всичко е зад гърба ти и да се радваш повече на слънчевите лъчи навън 😉

  9. Viktoria каза:

    БЛАГОДАРЯ, ЧЕ ВИ ИМА МИЛИ МОМИЧЕТА 🙂
    КАТО ПРОЧЕТОХ КОМЕНТАРИТЕ И МИ СТАВА ПО-ЛЕКО 🙂
    БЪДЕТЕ ВИНАГИ ПОЗИТИВНИ !

Вашият коментар