Здравословен десерт с чиа, портокал и киви

Изключително лесен, бърз и приятен десерт със семена чиа. Досега не бях пробвала, изкуши ме една колежка, която ми каза че приготвяла много вкусен и полезен десерт с манго, мед и чиа. Помолих я да ми купи чиа за да опитам и аз. Използвах мляко, мед, портокал и киви. Определено ми хареса и ще опитам и други варианти🙂

Orange Chia Pudding

 ЧИА С МЕД, ПОРТОКАЛ И КИВИ 

Продукти:

(1 ч ч = 250 мл)

1 ч ч нискомаслено прясно мляко

1 ч ч прясно изцеден сок от портокал

6 с л семена чиа (60 гр)

6 с л мед

2 кивита

2 портокала

Приготвяне:

Сипете в две дълбоки купи млякото и сока от портокал. Във всяка купа сложете по 3 с л семена чиа Разбъркайте хубаво

Поставете купите в хладилник за няколко часа, докато чиата набъбне и поеме течността

Orange Chia Pudding 4

Извадете от хладилника и подсладете с мед. Аз сложих по 3 с л във всяка от купите, но вие можете да подсладите според вкуса си🙂

Поднесете в красиви стъклени чаши. На дъното на чашите сипах млечната смес.Кивито нарязах на кръгчета и поставих по стените на чашите. После наредих парченца портокал, като обелих ципите. Последва втори слой – чиа с портокалов сок. Накрая полях с още малко мед🙂

Orange Chia Pudding1

4 thoughts on “Здравословен десерт с чиа, портокал и киви

  1. Много ефектно, Вики! Някъде видях чиа, но ми се стори скъпа, пък и не бях сигурна ще ни хареса ли. Преди малко видях, че си ми писала и оставила телефон. С удоволствие ще ти звънна скоро, да се чуем!

  2. Чудесно, здравословно и вкусно изглеждащо предложение!) Поздрави!

  3. Божествена комбинация,Вики!Чия в десерт сме опитвали с дъщеря ми в Хепи и много ни харесва,но не знаехме у дома как да си приготвим,а то било толкова лесно и ефектна,благодаря за рецептата!

  4. Колежката е много щастлива, че допринесе за нова идея в прекрасния ти блог🙂 Не спирай да ни радваш с таланта си Викич, обичам да се ровя тук😉

Вашият коментар

