Happy Halloween

yammy mummies

За и против Хелоуин, спорове и дискусии има всяка година. Във фейсбук прочетох от смешни до хапливи коментари по темата. Особено се подразних на много снимки с безумни призиви. Ще призная, че и аз самата не приемам този празник, но не го и заклеймявам. Не си обяснявам защо трябва да сме твърде крайни за дадени събития и неща, а за други не!? Не ми е приятно някой да ми размахва поучително пръст и да ми казва, че не бива да се празнува чужд празник. Всеки сам решава да празнува или не🙂 Моето дете все още е малко и се радва на този празник. Още преди две седмици започна да се вълнува как да се маскира. Реших, че ако това ще го направи щастлив, то аз няма да му забранявам да го направи. Много е трудно да обясниш на детето си, че това е чужд празник, когато неговите приятелчета се готвят да празнуват.

Happy Halloween

Обещах да му купим някаква маска или костюм. Отидохме на пазар и той си хареса костюм на луд учен.И така беше готов за празника.

Нямах време да подготвям нищо, тъй като бях до късно на работа. Опекох само едни кренвирши в бутер тесто, които заедно с него увихме (с ленти бутер тесто) като мумии. Реших вместо с бонбони, с тях да почерпим съседските деца🙂 Нужни ни бяха само 20 минути и мумиите ни бяха готови🙂 С един лист охладено бутер тесто направихме 10 мумии. Използвахме горчица за очите, тъй като нямах черен пипер на зърна.

Докато той се обличаше аз започнах да приготвям вечерята. По някаква случайност бях купила червено цвекло за салата и реших да го използвам😉 Направихме “кървави“ отпечатъци с ръце върху няколко листа хартия. Сред играчките му изровихме няколко паяка и буболечки и украсихме масата. Без предварително плануване поканихме съседското дете у дома. Няма да ви обяснявам колко щастливи бяха децата …

Върнаха се със усмивки до ушите и пълни джобове с бонбони и сладкиши

Накрая ги открихме заспали един до друг, изтощени от игри🙂

yammy mummies1

One thought on “Happy Halloween

Вашият коментар

