Крем супа от тиква и круши / Pumpkin § pear soup

Утре ! След дълго чакане дойде деня, в който ще отида на преглед. Много ме е страх, като скована съм. Не съм в състояние и не успях да спра да мисля през цялото време. Ще ви спестя всички лоши неща. Те са си само за мен😦 Явно омръзна и на мъжа ми да му повтарям все едно и също. Затова мълчах и запазих всички мисли  само за мен. А това не ми се отрази добре и съм едно кълбо от нерви. Все лоши сценарий си представям. Казват че трябва да се мисли позитивно за да не предизвикваме негативни емоции. Но аз просто не успявам😦  Смятам да не казвам на лекаря за мнението на негова колежка и да видя какво ще ми каже. Така ми се иска всичко да е наред и да продължа да живея и да се радвам на детето си. Като пиша това се сещам за една медицинска сестра която ми каза, че ще е жалко за мен (самата) ако умра млада.Че е излишно да се тревожа за детето и хората около мен. Детето ще порасне и без мен както и животът ще продължи. Първоначално ми се строи много жестоко от нейна страна, но е права. Осъзнавам че не съм в състояние да променя някои неща, но не знам дали ще имам сили да се боря :( Моля се да мине добре и да има положителен край.

Сигурно звучи ужасно и едва ли на някой ще му е интересно да чете рецепта, но единственото нещо което ме откъсва ( за малко) от лошите мисли е готвенето. С последната останала тиква си направих супа, която изядох сама (вече споменах че у нас не обичат много тиква). Мъжът ми се шегува че яде тиква, но първо я давал на прасето и после яде него🙂

pumpkin pear soup

Крем супа от тиква и круши

800 г тиква

1 голям картоф

1 глава лук

2 моркова

2 круши

50 г масло

1 л и 250мл вода

сол и черен пипер

Приготвяне:

Нарежете тиквата и картофа на кубчета. Лука нарежете на едро, а моркова на шайби.

Поставете зеленчуците в подходяща тенджера. Налейте водата и варете докато омекнат.

Махнете от огъня и добавете нарязаните круши. Добавете маслото и пасирайте до гладко.

Подправете супата със сол и черен пипер на вкус. Сервирайте с крутони и леко запечени в сух тиган тиквени семки.

6 thoughts on “Крем супа от тиква и круши / Pumpkin § pear soup

  1. Много тежко начало на поста…
    Плашещо. Много се надявам всичко да е наред утре.
    Стискам палци!!!
    Илиян

  2. Не се познаваме лично, но искрено се надявам всичко да е наред и вярвам, че ще имаш цялата радост от споделените мигове със семейството! И затова не задържай, не задържай нищо в себе си, още по-малко негативно и притеснения. Споделено е по-леко, повярвай ми. И ние сме тук не само са добрата част на нещата, човеци сме всички.🙂
    А супичката е чудесна! Ако можех, бих я споделила и нямаше сама да си я хапваш.🙂
    Още веднъж ти желая успех и се надявам с усмивка да премине всичко добре.
    Поздрави и лека вечер!

  3. Продължавай да се бориш и не се предавай. Рано или късно всеки преминава през трудни моменти но това ни прави по силни. Копирам един цитат на английски който много ми помага дано ти помогне и на тебе:
    I aseked for Stregnth….
    And God gave me Difficulties to make me strong.
    I asked for Wisdom…..
    And God gave me Problems to solve.
    I asked for Prosperity…..
    And God gave me Brain and Energy to work.
    I asked for Courage…
    And God gave me Danger to overcome.
    I asked for Love….
    And God gave me Troubled people to help.
    I asked for Favors….
    And God gave me Opportunities.
    I received nothing I wanted
    but I received everything I needed.

    Дано всичко мине успешно и благодаря за кулинарните вдъхновения!

  4. Вики, сигурна съм, че всичко ще е наред!
    Стискам палци за утре!
    Супата е чудесна!
    Прегръдки!

  5. не се познаваме, но постът ти ме развълнува! Искам да ти пожелая сила и да ти вдъхна оптимизъм!И наистина е важно да мислим позитивно, зашото отрицателните емоции ни убиват! Ще се моля за теб и дано всичко да е наред! Супата е върха, не съм се сетила да слагам и круша🙂 Ще пробвам! Още веднъж поздрави и пожелания за здраве!

Вашият коментар

