За удоволствието да правим другите щастливи :)

Мина цяла една година и започна нова. Понякога ми се струва че веремето лети. Страхувам се дали ще имам време за всичко. Опитвам се да съм добра майка и да съм всеотдайна в работата. Най-важното е детето ми да расте здраво и безгрижно🙂

Като споменах за семейството, обичам да организирам малки изненади (за хората около мен). Доставя ми огромно удоволствие да ги виждам щастливи. До сега не съм споделяла в блога този мой интерес. Мисля си че имам талант, който дреме в мен и чака да се събудя :) Особено се страя за рождените дни на синът ми. Тази година организирах всичко две седмици по-рано и бях много спокойна. Не че в самият ден не бях кълбо от нерви🙂 По негово желание партито беше пиратско. Реших че имам достатъчно енергия и идеи за да се справя сама. Повярвайте ми не ми беше никак лесно (на моменти съм ужасно дребнава, защото винаги искам всичко да е перфектно). Но всяка усмивка си струваше усилията🙂

Нямам намерение да давам съвети, но споделайки грешките и идеите си бих могла да бъда ползена на някого. След като мина ми беше нужна седмица за да реалаксирам и да се съвзема🙂

 * Как да организираме перфектният детски роджен ден *

Първото и най-важното според мен ако решите да организирате рожден ден е да си направите план. Седнете и помислете добре какво искате. Тема,място, покани, храна, игри (ако е за по-малки деца), подаръци (ако искате да раздадете такива на гостите), ТОРТА (тя е много важна).

1. ТЕМАТА. Не е задължително да има такава. Можете просто да изберете няколко цвята за партито и да се съсредоточите върху организацията. Както вече споменах аз трябваше да правя Пиратско парти. Събрах много идеи, които исках да резлизирам. След като обиколих доста магазини и не открих това което търсех се заех да направя всичко сама. Купих само чашите, приборите и чиниите за сревиране на храната. всичко останало направих сама. Заложих на стандартните цветове за токова парти – черно, червено, синьо и бяло

pirate party5

2. МЯСТОТО. Голям проблем се оказа мястото.Децата бяха 8 на брой и ми трябваше подходящо и достатъчно голямо помещение. Някъде четох че е най-добре да поканите толкова на брой деца на колкото става детето плюс още едно. Е при мен не беше така🙂 И така избрах мястото и се успокоих. Варианта в парти клубче отпадна почти веднага тъй като нямаше как внеса храната и украсата. Избрах домашна обстановка в къщата ни близо до София.

Пиратски близалки или банани в шоколад
Пиратски близалки или банани в шоколад

3. ПОКАНИ. Цветовете избрах, но поканите не. Никъде не открих такива които да ми харесат (само не си мислете че съм капризна) Просто навсякъде бяха едни и същи. Идеята ми беше чрез поканата да предизвикам интерес у децата🙂 Затова ги направих сама. Неоходими ми бяха само няколко листа бяла хартия, интересна брокатена химикалка и запалка. Идеята беше да приличат на стара пиратска карта за търсене на съкровище. За да изглеждат достоверни потопих белите листа в силен черен чай и след това ги изсуших. Хартията, жълтеникава на цвят се сви и набръчка. Измислих интересен текст и ги надписах. Накрая обгорих крайщата и направих дупки. Станаха идеални🙂

pirate party6
Покани и украса

 4. УКРАСА. Реших че ще има много балони, цветни банери. Балоните купих, а банерите направих от цветна хартия. Изрязах триъгълници с назъбени ножици. Перфорирах в горната част и нанизах на цветна панделка. За масата избрах да направя море и остров със съкровище и пирати. За целта използвах кашон който облепих с цветана хартия. Порових в старите играчки и открих кораб, пирати и един скелет. Бяха ми напълно достатъчни. Скелета беше много добро попадение. Поставих го във фенер за чаени свещи и го вързах да се спуска от тавана. За сандъка със съкровището използвах мои бижута. Не можете да си представите какви други играчки открих!? Мога поне още 5 различни по тематика партита да организирам🙂

pirate party3

5. ХРАНАТА. Ако искате вярвайте но за нея отделих най-малко време🙂 От опит знам че децата не наблягат на храната, а на игрите.Затова приготвих малко храна. За менюто избрах сандвичи, солени „отровни“ гъбки (от пъдпъдъчи яйца и чери домати) и солети. Направих две сладки закачки – кексчета в сладоледени фунийки и банани потопени в шоколад. Принтирах закачливи етикети за да бъде по-интересно. Родителите избрах да почерпя с баница, салата, сладки, кафе и напитки. Предпочетох да присъстват и родители за да не поемам излишен риск, защото децата са по-малки.

Напитки и маси за гостите
Напитки и маси за гостите

6. ИГРИ. Не си мислете че мина без гафове от моя страна. Забравих диска с музиката и това малко ме затрудни. Измислих збавни игри, но след втората децата направо пощуряха. До някъде „вината“ беше моя🙂 За всяко дете уших пиратска кърпа и купих много изгодно комплекти -пистолет, сабя и пиратска кука. Тук е мястото да благодаря на моята приятелка Виктория че ми помогна и ги уши професионално на машина. В началото на партито всички бяха облечени и снабдени с пиратски аксесоари. Имаше още хартиени препаски за очи (отново принтирани от интернет сайт) и мустаци. Тях нарисувах, изрязах от дебел черен картони и залепих на дървени шишчета.

pirate party2

7. ТОРТА. В по-известните сладкарнци отново не харесах нищо. А цените на тортите направо ме смаяха. Не посмях да направя сама тортата, защото не исках точно с нея да се проваля. Поне за мен тя е най-важната. Открих прекрсана пиратска торта в сладкарница FLY. До този момент не знаех за съществуването й. Приготвят ги с хубави продукти и имат отночение към клиентите. Избрах да бъде с крем от заквасена сметана и праскови.

pirate party4

Имахме възможност и с мини бус докарахме всички деца на парито. Така не се наложи да чакаме докато пристигнат всички, а и после изпратихме всички наведнъж🙂 Малкият рожденик зарадва всяко дете с подарък -торбичка с шоколадови монети и бонбони.

След цялото това приключение синът ми беше безкрайно щастлив :)    

Близките ми ме обявиха официално за луда🙂 Похарчих (за храна, торта, подаръчета и материали) точно толкова колкото щеше да ми струва в дестки клуб. Да вярно положих  много труд и старание по отношение на организацията и самата подготовка. Облякох се, сложих перука и досущ заприличах на  стара и сърдите пиратка🙂 Бях изтощена, но и удовлетворена. И всичко беше както аз исках. Очаквам с нетърпение следващият повод за да направя отново някой от близките си щастлив   

13 thoughts on “За удоволствието да правим другите щастливи :)

  1. Вики, чудесен рожден ден!
    Пиратите са прекрасни и почерпката е чудесна!
    Доставила си толкова голямо удоволствие на децата, какво по-хубаво от това🙂
    Прегръдка и една усмихната година!

  2. Еее, Вики🙂 А къде е старата пиратка? Давай да те видим как гледаш🙂
    Много хубаво парти си спретнала! Браво за организацията, за подготовката и лакомствата!
    И съм сигурна, че е било в пъти по-вкусно, от колкото в детски клуб!

  3. Не съм се и съмнявала, Вики…
    впечатляваща подготовка, организация и един прекрасен празник за финал!
    Много ми хареса, моите адмирации!
    Голяма прегръдка за вас, с пожелания за още много празници, усмивки и щастие, Диана

  4. Дани, Зори, Диди, Пепи благодаря ви за положителните и поощрителни коментари🙂
    Пепи срам ме че ще ви уплаша🙂
    Изглеждам много страшна и да не си гоня аудиторията та затова не качих снимката с мен🙂

  5. След цялото това приключение синът ми беше безкрайно щастлив – това е най-важно🙂
    Вики, ти си страхотна майка!
    Сърдечни поздрави от мен!🙂

  6. Първо да ти честитя Новата година. Да е спорна, щастлива и всички да сте здрави.
    Вики, организирала си детско парти мечта.
    Поздравявам те за чудесните идеи, прекрасното им изпълнение и положените усилия.
    Явно децата са били много щастливи.
    Още веднъж поздравления.

  7. Sabina Berova сърдчено благодаря🙂
    Много приятно се почувствах когато прочетох коментара ти

    Ели пожелавам на теб мила здрава и успешна 2013 година

  8. Вики, прегръщам те силно, не за друго – защото те усещам, и то много – от моята кръвна група – и до сега най-голямо удоволствие от всичко ми доставя да правя любимите си хора щастливи. Нямам блог, но съм заснела за семейната история последния рожден ден на дъщерята – 21-ия. И досега се старая да измислям начини да го направя забележителен. Чудя се, как някои хора пропускат това да правят децата си щастливи. Верно, че е важно да са добре нахранени, облечени, образовани, но много по-важно е според мен да се чувстват обичани, щастливи и специални – поне за нас – техните родители. Поздравявам те за идеите, изпълнението и…наистина се радвам, че те познавам, липсват ми срещите, но и това място тук ме удовлетворява. А синът ти толкова е пораснал и се е променил, че честно казано не познах кое от двете момченца на снимката е той, или може би не е? За да споделя и аз част от моята емоция ще пусна тук стиховете, които написах за РД на дъщеря си, надявам се нямаш нищо против🙂 ако искаш изтрии, като прочетеш🙂

    За 21 рожден ден

    Живота е прекрасен, прегърни го
    и наслаждавай му се с всички сетива,
    живота е прекрасен, разбери го,
    а най-прекрасна в него – младостта!

    За светъл празник днес те поздравявам,
    целувам те, желая ти късмет,
    от птица – жар криле ти подарявам,
    не да вървиш, а да летиш напред!

    Дано да бъдеш винаги щастлива,
    дано да бъдеш винаги добра,
    с усмивката, която ти отива,
    да грееш, като истинска звезда!

    Бъди и много здрава, енергична,
    постигай всяка цел със лекота,
    бъди чаровна, нежна, романтична,
    носи в сърцето вечно любовта!

    Дали от болката, когато те родих
    Покълна обичта неизмерима?!?
    Не знам, но знай едно, дете любимо –
    на този свят ти вечно ще я имаш!!!

    Мама

  9. Веси уникална жена си ти🙂
    Нежна, чувствителна, мила
    Щастливи са хората около теб
    Стихотворението ти ме развълнува много …
    Прекрасно е !
    Целувам те

  10. Вики, това което си направила е уникално. Адмирации не само за зашеметяващият резултат, който е виден за всички, а и за невероятната изобретателност, сръчност, идейност и огромна любов, която си вложила! Пожелавам ти все така да радваш хората, които те обичат!

  11. Вики, благодаря ти за милите думи. Симпатиите са взаимни. Целувам те!

Вашият коментар

