Зимнина – Кисели краставички

на

Дойде времето на вкусната зимнина. Каквито и готови да се предлагат по магазините, няма по-вкусна от домашно приготвената. Не си мислете че цяла есен съм се потила над огнището 🙂  Правя едни и същи рецепти. Печени червени чушки, кисело зеле,  сурова туршия, обичаме я с повече карфиол и моркови, и кисели краставички. Много обичам кисели краставички приготвени в големи бидони и всяка година си купувам от пазарите. Няма съмнение че са доста по-различни на вкус от тези приготвени в буркани с оцет. Е вече знам как се приготвят. Тази рецепта е за директна консумация всъщност приготви моят мъж. Взел я от негова колежка, купил продуктите и я направил. Прибирам се една вечер, а той доволен ми я показа. Нямал търпение да стане за да я опита. Малко късно я споделям с вас, но исках първо да опитаме и да се уверя че рецептата е сполучлива.

pickled cucumbers

Кисели краставички

Продукти:

  • един буркан – 3 литра
  • 3 с л сол
  • 1 с л синапено семе
  • корнишони
  • вода

Приготвяне:

Почистените краставички наредете буркана. Сложете солта и синапеното семе. Налейте вода да покрие продуктите.Затворете добре буркана.

В продължение на 7-8 дни разклащайте енергично буркана всяка сутрин и вечер. Краставичките ще са готови за консумиране след 20-25 дни.

4 коментара Добавяне

  1. милена каза:

    М–м-м, страхотни са! Точно така ги прави и майка ми, а в момента аз доволно ги хрупам!

  2. катерина каза:

    Вики,страхотни снимки правиш!Сега си пийвам ракийката,огъня в камината пламти и точно на време ми идват чудесните ти краставички!
    Сега сериозно!Рецептата е страхотна!Аз лично,обичам кисели краставички и готвя с тях!
    Поздрави и хубав ден:)))

  3. Еликсир каза:

    Вики,краставичките са чудесни,а имаш и нов облик на блога,много ме изненада,чак се зачудих в първия момент при теб ли влязах или нещо се обърках.

    Хубава нова седмица ти пожелавам,мила!

  4. Vicky каза:

    Милена за мен тази рецепта е нова, но вкъсът им ми харесва много
    Катерина с малко закъснение ти казвам 🙂 Наздраве ! Благодаря за високата оценка за снимките 🙂
    Роси нали знаеш че обичам, честичко да си сменям облика 🙂

Вашият коментар