Кашкавалена крем супа с горчица / Cheese soup with mustard

Вече съм спокойна съм, направих изследванията и съм благодарна, че всичко е наред. Налага се да пия известно време лекарства и да спазвам диета, но това не е болка за умиране🙂 Диетата е свързана с консумиране на по-леки храни, предимно супи и задушени зеленчуци. Не трябва да ям нищо пържено както и да се огранича мазните храни и сладкото. Тъй като предимно аз приготвям храната за всички и на близките ми ще се наложат да се съобразят с моят режим на хранене (за известно време). В болницата храната не е от най-добрите и почти не хапвах нищо. Но определено ми липсваше и исках да изям една хубава супа. Сетих се и за една книга, на която голяма част от действието е съсредоточено в кухнята. Главната героиня вярваше, че супите могат да излекуват всяка болест, физическа или психическа. И така прибрах се и побързах да си направя супа. Обикновена супа, ще кажете, но самата мисъл че ще ми помогне ме успокояваше :) Исках да е крем супа за да не ме дразни. Избрах една супа, която правя от много време и която се харесва на всички ни.  

Всъщност това ще бъде и първата рецепта за супа,която ще публикувам в блога, тъй като открих, че не съм пускала такава. Супи правя редовно заради синът ми, който е още малък и е хубаво да присъстват в менюто му

cheese soup

Кашкавалена крем супа с горчица 

Продукти:

  • 200 г кашкавал
  • 50 г топено сирене
  • 60 г масло
  • 200- 250 мл готварска сметана (прясно мляко)
  • 2 с л брашно
  • 2 ч л горчица
  • 1 кубче зеленчуков бульон
  • 1 малка глава кромид лук
  • 1 л топла вода (може да добавите още 0,250 мл ако искате да не е много гъста)
  • сол, червен  и черен пипер

Приготвяне:

Маслото се разтопява в малка тенджера. Прибавя се ситно нарязаният лук и се задушава 2-3 минути.  Слага се горичицата и се бърка за да се разтвори. Добавя се брашното като се бърка непрекъснато. Налива се сметаната и водата. Подправя се с бульона и черен пипер на вкус. Опитайте ако е необходимо добавете малко сол. След като супата заври се прибавя топеното сирене и настърганият на едро кашкавал. Бърка се докато се разтопят. Оставете супата да ври 10 минути. Свалете от огъня и я пасирайте. Поднесете я топла поръсена с червен пипер и крутони

 

9 thoughts on “Кашкавалена крем супа с горчица / Cheese soup with mustard

  1. Вики много се радвам, че всичко е наред с изследванията! Сигурна съм, че твоите близки няма да имат нищо против да се включат в твоя хранителен режим при тези невероятни неща, които приготвяш. В тази кашкавалена супа от пръв поглед се влюби моя мъж – благодаря за споделената рецепта🙂
    Хубава вечер!

  2. Вики, много се радвам, че всичко е наред!
    А супи обожаваме и рецептата ти е чудесна!
    Целувки и хубава седмица!

  3. Вики, не съм се съмнявала и за миг, че всичко при теб ще е наред! Много се радвам да го прочета!
    Супичката ти е с невероятна рецепта и изглежда много вкусно.:-))) Вкъщи обичаме много супи и със сигурност ще я направя.
    Прегръдки и хубава седмица!

  4. Чудесна рецепта! Е, точно такава супа не съм правила, но твоята изглежда много апетитно, тъй че ще й дойде ред:)

  5. Радвам се, че изследванията са добри и всичко е наред!
    А този диетичен режим на хранене съм сигурна, че ще повлияе благотворно.
    Супичката е много интересна, не съм срещала точно такава рецепта и с удоволствие ще я пробвам.
    Поздрав и пожелание за ежедневие пълно с положителни емоции🙂

  6. Вики,добри новини ни носиш,много се радвам за теб!Дано по-бързо се възстановиш и диетата ти помогне!Супичката е интересна и изглежда адски вкусно,чак ми идва да си сръбна малко и аз,за да я опитам!

    Хубав утрешен ден ти пожелавам!

  7. Хей мили момичета как само ми подейства вашата подкрепа и мили думи
    Колко е хубаво да контактувам с толкова, жизнерадостни, позитивни и добронамереми жени като вас🙂
    БЛАГОДАРЯ ВИ ОТ СЪРЦЕ ГАБИ, ЕЛИКСИР, ТРАЯНА, ЛЕТИ, ДАНИ И МОНИ
    Целувам ви

  8. Здравей, Вики. Чета блога ти от толкова много време, а досега не съм писала коментар, та реших да променя това сега. Изпращам ти искрените си пожелания за много здраве! Също се радвам, че най-накрая има раздел за супи. Надявам се, че ще се запълни с повече рецепти, защото много обичам да правя супи, обичам да опитвам и твоите рецепти и, хоп, двойно щастие😀
    Поздрави!

  9. Вики, тук съм да ти кажа, че приготвих супичката и много се хареса у дома от всички!
    Вкусно, бързо и лесно!

Вашият коментар

