Вкусно до последната хапка / Good to the last drop

Използвайки първите букви на думите съставящи заглавието на блога написах няколко неща, които не знаете за мен :)  Ще си призная,че ми беше трудно с буквите Д и Е да напиша смислени изречения, но мисля че успях. Хрумна ми да отправя това „предизвикателство“ към жените  автори на кулинарни блогове, които следя с голям интерес и удоволствие. Ще се радвам ако го направите и ще ми бъде интересно да прочета неща за вас, които не сте споделяли във вашите блогове. И така отправям поканата  към Роси (Кулинарен елексир), Гуинет (Храна за душата), Дани (Музика за свободното време), Мария (Цветно с пепеляшка),  Диана (Опитайте) и към Зори (Еос) подозирам, че на нея ще й бъде най -лесно🙂

 

Винаги съм тъжна, когато вали. Някой беше казал, че няма нищо по-хубаво от лошото време, но аз обичам хубавото🙂

Карам кола всеки ден, с това е свързана моята работа. Изминавам средно

 между 150 до 200 км на ден

Усмихвам се често, но напоследък само синът може да ме разсмее

Страхувам се от високо

Не мога да заспя без да целуна детето си

Обичам много жената, с която имам много специална връзка  и подкрепя във всичко – моята баба

 

Днес съм много притеснена и уплашена тъй като утре ми се налага да вляза в болница за едни доста неприятни изследвания. Моля се всичко да бъде наред

Обичам да слушам музика и да пея докато шофирам – само да не си помислите, че пея добре🙂

 

Плодовете които обичам най-много са сини сливи и круши

Обичам да пия вино, предимно бяло.

Сутрин ставам много рано – в 6 за мен това е рано🙂

Любимият ми цвят е синьото. Не притежавам много вещи в този цвят освен няколко купи. Нямам нито една дреха в този цвят. Свързвам го с небето и морето

Едно дете имам, но винаги съм си мислела и мечтала  да имам три🙂

Дразня се когато видя, че някой изхвърля боклук на улицата

Не мога да се сърдя дълго време. Бързо избухвам, но ми минава също толкова бързо. Макар, че с времето се научих да контролирам емоциите си

Аз съм голям инат. Докато не постигна това, което искам не се отказвам

Трудно допускам хората до себе си. Само една жена, чувствам близка и с нея мога да споделя всичко

Аз съм човек, който обича често да променя нещата около себе си. Може би вече знаете това тъй като често сменям темите на блога. Харесва ми да променям цвета на косата си и непрекъснато местя мебелите в моят дом, за ужас на близките ми които вече отказват да ми помагат в това начинание🙂

 

Харесва ми понякога да оставам сама. Така разпускам, мисля че всеки има нужда от малко време да остане сам и да се наслади на спокойствието и тишината

Аспержи и артишок никога не съм приготвяла

Плача, когато гледам тъжни филми. Имам няколко любими, които никога няма да ми омръзнат да гледам отново и отново. Всеки път ги усещам по-различен начин, предизвикват различни емоции … 

Като гореща вода за шоколад е последната  книгата, която прочетох но определено съм по-впечателна от филма 

Ами това е🙂

 

Всички останали виртуални приятели и читатели на блога, които харесват и приветстват тази моя идея моля да се чувстват поканени🙂

14 thoughts on “Вкусно до последната хапка / Good to the last drop

  1. Вики,приветствам идеята,и ще се опитам да я представя и аз!Благодаря за поканата и предизвикателството!Откривам много общи неща между нас.
    Новата тема на блога ти е отлична,весела,много колоритна,харесва ми!
    Пожелавам ти днес всичко да мине леко и резултатите да са радостни,мила!
    Прегръдки!

  2. Еликсирче много, много се радвам, че приемаш ще чакам с нетърпение да науча нови неща за теб🙂
    Благодаря за подкрепата

  3. Страхотна идея и блестящо изпълнена, засега само от теб!Поздрави от мен!

  4. Вики, много хубаво си го написала🙂
    Ама аз с това дълго име на блога /не съм знаела,
    че на някого ще му хрумне нещо такова/,
    доста ще се затрудня!
    И все пак след като ме каниш, ще се опитам!
    Стискам палци за изследванията и се моля да са добри!
    Радвай се на усмивката на сина си!!!!
    А в блога си аз съм писала в пост доста за себе си
    и то беше изключително откровено!
    Прегръдки и хубаво утре!

  5. Много интересна идея! Завиждам на всеки, който умее да шофира – нещо, което аз все още не мога да постигна, а за мен 6 е в сферата на супер ранните часове – признавам си🙂 Стискам палци утре всичко да е наред! Хубава вечер!

  6. Страхотна идея, Вики! Много ми допадна. Прочетох всичко с интерес и ми се струва, че има доста неща, по които може би си приличаме.

  7. Хе, хе, Вики, това предизвикателство ми хареса. Аз направих нещо подобно наскоро, тъй като наградата, която получих го изискваше, но твоята идея за акростих по името на блога също е много интересна. Благодаря, че ме предизвика:) Поздрави и хубав ден!

  8. Viki, mnogo mi be interesno da nay4a tezi podrobnosti za teb.Blagodaria, 4e si se setila za men. 6te se vklu4a, no sigurno niama da e tia dni, pri parva vazmojnost….
    S pojelanie za mnogo usmivki
    Maria

  9. Тraiana, Mina, Илиянче и Габи, хайде момичета включвайте се и вие🙂

    Dani, ще те измъча май🙂 наистина заглавието на блога ти е доста дълго

    Габи, винаги можеш да се научиш стига да искаш🙂 Сигурна съм, че си силно момиче
    Аз си мислех че няма да мога да се справя, но така се случи, че почти веднага след като взех книжка започнах работа, която е свързана с много шофиране и то в градски условия. Това обаче ми помогна много и смея да се кажа, че вече съм много добър шофьор. Благодаря за подкрепата.

    Илиянче и аз мисля, че много общи неща има между нас🙂

    Гуинет чакам и ти да го направиш скоро. Страхотно е че приемаш

    Mina, много благодаря за вниманието и наградата🙂 За мен е удоволствие

    Мария, радвам се че ще се включиш. Не съм писала в блоговете ви тъй като не исках да натрапвам тази моя идея, а да оставя на вас да решите дали да го направите или не
    И аз на свой ред ще чакам да науча още нещо което не знам🙂 Ти си толкова колоритна а колко увлекателно разказваш🙂 Следя блогът ти с интерес, въпреки че не се включвам често с коментари🙂

  10. Вики, чак сега виждам предизвикателството🙂 Права си, на мен ще ми е най-лесно🙂
    Много хубаво си го написала🙂
    Отивам да чета най-новия ти пост… началото му ме притесни😦

  11. Зори чакам аз🙂
    А за поста какво да ти каза наистина преживявам труден период, но ще чакам след дфъжда пак изгрява Слънцето

  12. С какво да започна Вики,
    малко късно чета тази публикация –
    първо честита промяна на блога, а си мисля, че и не само …;
    радвам се, че здравословните ти притеснения са вече минало / прочетох и по-новите ти постове/;
    допада ми желанието ти за по-честа изява;
    харесах новите ти рецепти, а за снимките и представянето си знаеш:);
    интересно ми е твоето предизвикателство, естествено го приемем, но ще го отчета някога по-късно.
    Благодаря, успешни и усмихнати септемврийски дни, Диана

Вашият коментар

