За Любовта, Приятелството и Доверието

Започвам с нещо като приказка, която прочетох докато се ровех в интернет и която ме впечатли.

Имало едно време трима верни и неразделни другари. Казвали се Любов, Приятелство и Доверие.Когато били заедно, всичко било прекрасно. И така докато не се наложило един ден Любовта да замине по работа. Нямало как дългът я зовял. Но преди да се раздели с приятелите си тя им казала:

 – Когато ви стане мъчно за мен, потърсете ме аз няма да съм чак толкова далече. Там където видите някоя двойка да се гледа с желание и копнеж в очите, знайте че там ще съм и аз – и тръгнала

След малко Приятелството казало на Доверието

– Е щом е така добре. И аз ще поема към моите задължения. Но ти не се притеснявай, когато имаш нужда от мен лесно ще ме намериш. Там където видиш хора, които в плача и в смеха си са заедно, знай че там ще съм и аз

Доверието отворило уста и понечило да каже нещо на сбогуване, но Приятелството вече било тръгнало без да чуе последните думи на другаря си.Останало съвсем само тихичко прошепнало сякаш повече на себе си:

– Мен веднъж загубите ли ме, повече не можете да ме намерите

Няма да коментирам оставям всеки сам да тълкува написаното според своите  усещания

Разбира се има и рецепта за сладкиш, който можете да опитате с чаша топло кафе в компанията на близки и  приятели🙂

Сладкиш със сушени сини сливи и орехи

  • 200 г меко масло
  • 200 г кафява захар
  • 200 г пресято брашно
  • 350- 400 г нарязани сушени сини сливи или микс  други плодове като стафиди, череши, сливи
  • 150 г орехи
  • 60-70 г тъмен шоколад
  • 20 г тъмно какао
  • 5 големи яйца
  • 1 бакпулвер

Приготвяне:

Фурната се загрява на 180С

Маслото се разбива със захарта на пухкава смес. Добавят се яйцата, като след всяко се слага малко от брашното за да не се пресече сместа.

Добавя се брашното, бакпулвера, какаото и хубаво се разбива. Накрая се прибавят сушените сливи (плодове), едро нарязаните орехи и шоколад.

Сипва се в предварително намазана с масло и поръсва с брашно форма. Можете да използвате кръгла или квадратна.

Пече се до готовност. Оставя се да се охлади леко и се изважда от формата да изстине напълно върху метална решетка.

6 thoughts on “За Любовта, Приятелството и Доверието

  1. Много е истинско !
    И вкусен сладкиш🙂
    Поздравления, Вики!

  2. Приказката ми хареса, много истина има в нея!
    Рецептата за кекса също🙂
    Хубава нова седмица!

  3. Вики,
    много са хубави новите ти предложения, харесах кекса и приказката…
    Обичам сушени сливи и орехи, а в комбинация с шоколад и какао, звучи страхотно.
    Прекрасни снимки, както винаги!
    Прегръдка, хубав и усмихнат ден, Диана

  4. Аз се разплаках! Много впечатляващ разказ! Благодаря! И сладкиша е бомба!🙂
    Поздрави
    Маги

  5. Маги напоследък много неща могат да ме накарат да се разплача😦
    Питам се дали дали това се дължи на светът около мен или аз съм станал прекалено чувствителна?
    Лети, Дани, Диди Благодаря ви момичета🙂

Вашият коментар

