Любим десерт

От много време не бях правила торта, както вече писах в преден пост нямам настроение в последно време. По принцип, когато правя торта винаги много се вълнувам🙂 Как ще я украся дали ще стане вкусна. Не съм майстор и не ме бива много с декорациите на торти. Възхищавам се всеки път на шедьоврите (сладки и солени) на Димитрана и други дами от любими кулинарни блогове. Те създават уникално красиви торти.

Реших да покажа последната торта, която правих миналият месец. Това е любимата ми торта, рецептата съм пускала преди много време тук. Правих я за подарък на близък приятел. Хубавото, е че може да се приготви с различни плодове, но най-вкусна ми се струва с ягодки. Тъй като всяка година по това време берем огромни количества в градината, не пропуснах да я направя отново с последните пресни ягоди.

Отправям покана към всички виртуални приятели и читатели. Предполагам, че всеки има любима рецепта за десерт🙂 Споделете и вашите ще ми бъде интересно да прочета във вашите блогове за десертите, които обичате най-много и дори след много кулинарни импровизации винаги обичате да ги приготвяте и похапвате с удоволствие.

4 thoughts on “Любим десерт

  1. Вики,
    нежна, свежа и красива…
    От нея струи елегантност и финес, както от всяко твое преложение.
    Радва ме твоята идея, приемам го като нотка настроение и усмивка.
    Прегръщам те, Диана

  2. Вики,
    тортата ти е прекрасна🙂
    А и както казва Диани
    всичко , което предлагаш,
    за мен е удоволствие да гледам!
    Поздрави !

  3. Безкрайно ме радват вашите коментари в болга🙂
    Скъпи момичета сърдечно ви БЛАГОДАРЯ за вниманието
    СЛЪНЧЕВО И ПРЕКРАСНО ЛЯТО🙂

  4. Само като гледам как изглежда не ме интересува колко калории е

Вашият коментар

