Ябълков крем / Apple cream

3 copy11

Продукти:

  • 6 бр средно големи сладки ябълки
  • 250 мл прясно мляко
  • 80-90 г пудра захар
  • 100 мл вода
  • 1 пълна с л нишесте (по желание, за по-гъст крем може да се добави още малко нишесте)
  • 2 ванилии
  • канела

Приготвяне:

Ябълките се обелват, почистват се от семките и се нарязват на парчета. Слагат се в тенджера с водата. Захлупват се и се варят на умерен огън около15-20 минути, след което се смачкват на пюре със захарта.

Нишестето се размива в млякото и се слага на огъня да заври, като се бърка непрекъснато. Прибавят се ванилиите и получената смес се изсипва към ябълковото пюре. Разбърква се и се разпределя в купички или стъклени чаши. Отгоре се поръсват с канела.

Поставят се в хладилникда се охлади. Сервира се студен с тънки резенчета ябълка.

Други рецепти с плодове:

5 thoughts on “Ябълков крем / Apple cream

  1. Много ми хареса идеята за крема. Никога не съм правила такъв и сега е момента да оправя този пропуск. Благодаря ти за рецептата Вики!

  2. Мария на мен много ми хареса този крем🙂
    Не е гъст, както кремовете с нишесте и е лек с приятен ябълков вкус

  3. Много хубава идея,наистина.И аз не съм правила такъв крем,но никога не е късно,особено при толкова примамливо предложение с ухание на канела.Поздрави!

  4. Впечатлената съм от поредната интересна идея, с която ни радваш.
    Наистина не съм си и помисляла, че мога да направя ябълков крем. Тази година имаме доста ябълки, така че смятам скоро да опитаме крема.
    Поздрави!

  5. Ралфиета, и аз имам много ябълки и се чудех как да ги използвам за да не се развалят🙂
    Кремчето е нещо средно между плодово пюре и крем нишесте

    Дани ще чакам отзиви, ако решиш да го направиш🙂

Вашият коментар

