Патладжани с кашкавал на фурна

 

 

Продукти:

  • 3 средно големи патладжана
  • 5 яйца
  • 200-250 г настърган кашкавал
  • 500 мл прясно мляко
  • сол и черен пипер според вкуса
  • 1/2 връзка ситно нарязан магданоз
  • олио за пържене

 

Приготвяне:

Патладжаните се нарязват на филийки, посоляват се и се оставят да се отцедят от горчивия сок. Изплакват се и се подсшшават хубаво. Изпържват се в сгорещенената мазнина. Изпържените патладжани се изваждат върху салфетка за да се отцеди излишната мазнина. Подреждат се с леко намаслена тава на пластове като между всеки пласт се поръсва с магданоз. 

 Яйцата се разбиват, добавя се млякото и кашкавала. Подправя се със сол и черен пипер. С така приготвената смес се заливат патладжаните.

Запичат се в предварително загрята фурна на 200 С , докато коричката им стане златисто-кафява. Поднасят се топли.

 Други рецепти с патладжани:

9 thoughts on “Патладжани с кашкавал на фурна

  1. Страхотно лятно предложение.Много,чного вкусно.

  2. Много хубава и лека рецепта -поредното удоволствие от патладжан

  3. Да.. и макар патладжаните да не са фотогеничени: и хубава, свежа и апетитна снимка!

    Поздрав най-сърдечен за теб, Вики🙂

  4. При мен те чака награда!
    Поздрави!
    Краси

  5. Вики,
    и новото ти предложение е изкусително.
    Имаш награда при мен,
    ще се радвам да ти хареса!
    Хубав ден, Диана

  6. Вики, бих искала да те зарадвам с две награди и ще се радвам ако ги приемеш! А ако вече ги имаш, то „Колкото повече, толкова повече“🙂
    Спорна седмица!
    Поздрави, Милена

  7. Hi,i am Laura from Mexico your blog is greate ,wonderful,but i can only see,please please , a trasleter….Thank you I love your beautiful blog..Laura

  8. Очакват те награди при мен.
    Спорна и усмихната седмица !

  9. Йоли,
    много се радвам, че ти допадат🙂

    Дани,
    радваш ме като посештаваш блога ми така често🙂

    Дими,
    аз не съм много доволна от снимката, но понякога не се получават както ми се иска
    Прегръщам те🙂

    Диди,
    Благодаря сърдечно за наградите. Аз все още имам проблем с достъпа до блогът ти.
    Надявам се скоро да се разреши проблема
    Целувам те🙂

    Милена,
    С трепет и удоволствие приемам наградите
    Благодаря ти🙂

    Нанита,
    Трогна ме твоето внимание към мен
    Благодаря ще дойда с радост и при теб
    Поздравления за новият дизайн на блогът ти
    Много ми хареса🙂

    Краси,
    Мила много се радвам, че за пореден път избираш да ме дариш с нова награда
    Благодаря ти 🙂

Вашият коментар

