Мъфини с бонбони

mufini s bonboni

 

Като малка съм била ужасно злоядо дете. Родителите ми са използвали фантазията си за да ме накарат да хапна поне малко. Нали се сещаш номера с лъжичката за мама, за татко, и ред други животинки,  при любимата баба, по пътя докато си играя. И така докато не се появила сестра ми, аз съм се почувствала достатъчно голяма да се храня сама.

За мое голямо щастие нямам такива проблеми с моето дете, чак сега разбирам какво е било на родителите ми.  Винаги се старая  да му приготвям така храната, че  да предизвикам интерес у него. Последната идея е за мъфини с шоколадови бонбони. Хапва си с наслада и бърза да открие поредното скрито бонбонче :)      

 

Продукти:
  • 110 г меко масло или маргарин
  • 75 г кафява захар
  • щипка сол
  • 1 ч л ванилия
  • 3 яйца
  • 225 г брашно
  • 2 ч л бакпулвер
  • 2 опаковки бонбони  Бони Бон или Smarties
Приготвяне:
Маслото се разбива заедно със солта, захарта и ванилията. Яйцата се прибавят едно по едно, като след всяко яйце сместа се разбива добре. Предварително пресятото брашното с бакпулвера се добавя на части към тестото. Последни се изсипват бонбоните и се разбърква още веднъж с дървена лъжица.Тестото се разпределя в намаслени формички за мъфини.
Мъфините се пекат около 25 минути на 180 С. Охлаждат се върху метална решетка. По желание готовите мъфини се украсяват с шоколад разтопен на водна баня с малко течна сметана.
рецептата е по идея на marabu/Гответе с мен

Вашият коментар

